Thursday 19 May 2011

Trik- Halaman pertama- google- dalam hitungan- jam


Rahsia halaman pertama google,

Berhenti Promosi yang meletihkan
Bagaimana Cara paling mudah untuk meletakkan laman web( website ) atau iklan anda di Halaman Pertama Google dengan TOP kata kunci & famous, bukan sekadar kata kunci(keywords”?”) biasa-biasa..


Rahsia genius ?...akhirnya telah terbongkar bagaimana laman web (website) boleh berada dihalaman pertama di carian google dalam hitungan jam!!!

Beriklan dengan" Brilliant" yang akan Mendatangkan Secara Ekstrim RIBUAN Traffic TERTARGET ke website /Blog Anda,Hanya Kurang dari 1 Bulan!




TANPA penat, Tanpa mengeluh, TANPA Perlu Instal Script, Software.. Bahkan TANPA Perlu Pasang Iklan Berkali-kali Dan Kirim Email Berkali-kali.. Namun Mampu Memberikan Aliran Traffic ke Website/Blog Anda Dengan Jumlah 

SANGAT MENGKAGUMKAN!!

Akhirnya……
Produk ini dapat memberi tahu rahsia yang mudah, dan yang paling penting disertai dengan perisian(software) sehingga lebih memudahkan dalam pencapaian hasil yang diinginkan

Pembaca yang di hormati sekalian,

Apakah anda pernah mengalami salah satu atau semua masalah dibawah ini dalam mempromosi di internet”?”

  • Anda telah mengeluarkan banyak TENAGA, WAKTU, dan WANG untuk promosi di internet namun ternyata hasilnya tidak seperti yang diharapkan. Laman web”?”  (Website) anda masih saja sunyi   pengunjung.
  • Selama ini anda kesulitan untuk memunculkan laman web (website) atau iklan anda di Google dengan kata kunci”?”( keyword )yang diinginkan. Jangankan website ada di halaman pertama bahkan halaman ke 2, 3, 4, 5, dan seterusnya pun tidak muncul.
  • Atau anda harus membayar mahal untuk menggunakan perkhidmatan SEO. Banyak yang menawarkan teknik SEO dengan harga beratus-ratus dolar, itupun belum tentu laman web”?”(website )anda akan muncul dalam waktu singkat bahkan pada akhirnya banyak yang “too good to be truth”!!(indah kabar dari rupa)
Jika YA, atau saat ini anda sedang mengalaminya maka saya rekomendasikan kaedah 
Trik  10 GOOGLE.

Trik  10 GOOGLE yaitu kaedah yang akan memunculkan laman web (website) atau  iklan anda di HALAMAN PERTAMA Google dalam masa singkat dan dengan kata kunci “?”(keyword) yang anda kehendaki. Google saat ini menjadi search engine yang paling banyak digunakan oleh penguna internet seluruh dunia.

Mungkin anda tertanya kenapa harus HALAMAN PERTAMA “?” jawapannya mesti kerana pencari / user di search engine hanya akan memprioritaskan halaman pertama atas kata kunci “?” (keyword-keyword )yang mereka cari, dan tentu semestinya laman web (website) yang ada di halaman pertama yang akan meningkatkan traffic. Sedangkan halaman-halaman berikutnya hanyalah “nasib” bagi pencarian keyword dari user tersebut.

Jadi yang saya ingin ketengahkan adalah rahsia supaya meletakkan laman web”?”( website) atau iklan anda di halaman pertama Google dengan kata kunci “?”(keyword )yang popular, bukan hanya asal muncul dengan keyword biasa-biasa sahaja atau kata kunci (keyword) yang tidak popular.....kerana jika kondisinya demikian maka lupakan saja akan luapan traffic sebab website anda tidak akan ditemui oleh pengguna / user search engine.

Apa faedahnya  jika laman web (website) anda Berjaya muncul di halaman pertama Google dengan kata kunci (keyword) popular ?
  • Tentu saja jumlah pengunjung laman web (website) anda meningkat tinggi
  • Bererti laman web (website )anda ramai dilihat orang
  • Website anda menjadi popular
  • Jika sudah popular, bagi yang ingin bisnes secara online akan sangat mudah mendatangkan sponsor ke website anda.
  • Bagi yang berniaga barang maupun perkhidmatan, bererti peluang penjualan akan meningkat tinggi.
  • Anda boleh menentukan sendiri target pengunjung yang ingin anda perolehi berdasarkan kata kunci”?” (keyword) yang telah anda targetkan.
  • Saya yakin masih banyak keuntungan yang lain.

Faktanya, memunculkan website di halaman pertama Google tidaklah semudah teorinya, mungkin anda boleh mencari dengan mudah teori-teori untuk SEO (Search Engine Optimization) dari internet, tapi kenyataannya tetap hasilnya tidak semudah itu.

Ini disebabkan semua penguna internet menginginkan perkara yang sama dengan anda!!. Mereka juga ingin laman web”?” (website) atau iklannya muncul di halaman pertama, juga dengan kata kunci “?” (keyword) popular seperti yang anda targetkan. Tidak hairanlah jika usaha untuk memunculkan laman web (website) di halaman pertama menjadi hal yang bukan mudah, sulit, bahkan untuk sebagian besar terasa amat susah.

YANG PERLU ANDA LAKUKAN :

  1. Perlu Memiliki laman web (website) atau apapun yang akan anda iklankan .

2.Mengikuti langkah-langkah mudah yang ada dalam buku panduan ini.
3.Menggunakan tools untuk mempopularkan  laman web (website) dan iklan anda. 



Berapa harga Trik 10 google  ini ??

HARGA Biasa ADALAH RM47 dan saya yakin tawaran harga yang sangat murah dibandingkan dengan hasil dan ilmu yang akan anda perolehi


Tapi tunggu dulu!! Harga menjadi RM20! (segera membelinya supaya anda tidak terlepas dengan tawaran ini..

Harga yang kami tawarkan sangat murah kerana untuk membantu newbies ,oleh itu team kami terpaksa menjual dengan harga tersebut hanya untuk 7 hari dalam sebulan untuk mengelakkan pelanggan lain marah terhadap kami!

BERTINDAK SEKARANG!!!!!

Tak Baca ! Tidak Tahu Rahsianya ! Mudah !

Dapatkan Panduan ini sekarang supaya anda boleh mendapat Percuma Ebook bagaimana anda boleh memperolehi RM1500 setiap hari di FACEBOOK! (stok terhad)


RM20




[copy sold 12,100 semenjak 2011]




Cara membeli?
1-Klik 2x pada perkataan"BELI SEKARANG"
2-Buat pembayaran
3-konfirmasi pembayaran melalui Email : secretideabuatduitonline@gmail.com atau 
SMS +60192376913.
4-Pastikan anda membuat konfirmasi pembayaran supaya pihak kami akan menghantar ebook ini pada anda secepat mungkin melalui email









kamal ashnawi,lagu yuna torrent,gambar yuna,kosmetik siti nurhaliza,lagu ombak rindu,lagu baru siti nurhaliza,gambar kahwin,download movie melayu,direct download,senarai email malaysia percuma,video maharaja lawak,mr os lawak,Ac mirzal,ceramah anuar ibrahim,kes anuar ibrahim,utusan malaysia,e-paper utusan,suratkhabar harian metro,suratkhabar utusan malaysia,berita hangat,berita tergempar,gosip artis di malaysia,jadi kaya,simpan dokumen,contoh surat permohonan kerja,peluang perkerjaan,iklan percuma